Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 29

Thread: Just stop!!!!

  1. #1
    Tourist
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Florida
    Posts
    43

    Just stop!!!!

    Why is everyone complaining about the game??? Yea it has some flaws but I haven't heard of anyone who has returned the game... lets be honest even with the flaws its overall a great game!! Almost everyone who plays knows damn well they have fun!!

  2. #2
    Lone Wolf Garrett Froese's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    In a dusty hole...
    Posts
    236
    This game is effin' amazing! Haha but I guess we just gotta let the trolls be trolls.

    <3

  3. #3
    The Undead's Nightmare Krazee DD's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Salt Lake City
    Posts
    1,123
    People complain.

    You are now complaining about people complaining.

    ROCK ON!

  4. #4
    I <3 Shotguns
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Zombie Land
    Posts
    159
    I'm complaining that we don't just remove all the original complainers about the game from the forums, that way none of us would have to complain in the first place... I have been forced into complaining :/
    The only REAL way to kill a zombie is to kill it with a wood chipper.

  5. #5
    Zombie Slayer Haas's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    562
    Can I beat people that complain? It has always been my life's dream to just beat the living crap out of people that complain. Pleeeeeeeaaaasssseeeee

  6. #6
    Lone Wolf illegaldreams's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Ohio
    Posts
    222
    Quote Originally Posted by Krazee DD View Post
    People complain.

    You are now complaining about people complaining.
    X2 lol I would say most are just venting because they are frustrated, all in all they love the game and will continue playing no matter what. What is annoying is the one's complaining over nothing.

    Last edited by illegaldreams; 09-13-2011 at 01:20 PM.

  7. #7
    Lone Wolf Garrett Froese's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    In a dusty hole...
    Posts
    236
    Quote Originally Posted by illegaldreams View Post
    X2 lol I would say most are just venting because they are frustrated, all in all they love the game and will continue playing no matter what. **What is annoying is the one's complaining over nothing**.
    Like that?

    <3

  8. #8
    Tourist Zerg KnightZ's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Cornwall
    Posts
    22
    I love this game, the bugs n glitches can be a pain in the ass, but iv found some i can use to my advantage while moving round the resort part of the island, although i have to say i found it pretty funny when i realised "ok few flaws in the game, they can be fixed", but has anyone read the game manual??

    character guide for purna is wrong, says she killed the child molester, although she says right at the begining of the game she didnt kill him, n when u get the the screen shots showing what is what, the numbers arent next to the right description, according the the manual my health bar is actually the enemies stamina bar!! lmao.

    fair enough game design/development is not easy and bugs are expected, but the game manual is the easiest part, its no wonder the game so bugged if they cant even get that right lol.

    but as i said i love the game, im not slandering it, just thought it was funny they couldnt even get the game manual done without any problems lol

  9. #9
    Lone Wolf illegaldreams's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Ohio
    Posts
    222
    Quote Originally Posted by Garrett Froese View Post
    Like that?
    No complaining here! Just annoyed


  10. #10
    Lone Wolf Garrett Froese's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    In a dusty hole...
    Posts
    236
    Haha I'm just joking with you illegaldreams :P

    <3


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT -4. The time now is 01:06 AM.
Dead Island Forums | Dying Light | Battlefield 4 | Dead Rising 3 | Star Wars Battlefront | Hellraid

DeadIslandForums.com is not affiliated with or endorsed by Dead Island's developer Techland nor Dead Island's Publisher Deep Silver.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
vBulletin Modifications available at Mod-Mall
vBulletin Skin By: PurevB.com